Sunday, March 8, 2009

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh......

Alhamdulillah...syukur kepada Allah kerana akhirnya dapat juga saya buat blog ni..fuh..sebenarnya dah lama terfikir nak buat blog ni..yelaa..kawan-kawan semuanya dah ada blog sendiri..melalui blog ni banyak yang boleh saya sampaikan..kan..kan..kan..mudah mudahan ia berguna kepada pembaca semua..insya-allah..

Haa..sebelum tu saya ingin memperkenalkan diri..nama saya asmaa' binti ahmad jafree..bersekolah di Sekolah menengah Kebangsaan Agama Sheikh Abdul Malek atau singkatannya SHAMS..mempunyai 6 orang adik beradik..sekarang tengah tunggu result spm..huuhu..doakan saya ye..emm..mesti pembaca tetanya-tanya kan..apekehela "awqafa" tu?kan?...hahaa sebenarnya singkatan nama adik-adik..(asmaa',wafi,Qisti,Ainun,Ifah dan Azim).

emm..itulah serba sedikit biodata saya..saya sangat mengalu-alukan kedatangan para sahabat,mak dan ayah saudara dan siapa-siapa sahaja untuk berkunjung ke blog awqafa ini..tapi buat sementara waktu ini takde ape2 lagila..maklumla orang baru..okla..SALAM PERKENALAN SEMUA....assalamualaikum..

2 comments:

Klinik Ummi said...

Waahh Kak Long! Canggih,cangih,canggih! Ada class you! He,he. Barulah Cek Su ada member...gabungan Mak Sedara Vs Anak Sedara baru le mantap! Hihi...Selamat Memajukan Blog untuk Kak Long!!!

asmaa' binti ahmad jafree said...

hehee ciksu...nak kena mintak tunjuk ajar dari cksu jugak ni..