Friday, October 30, 2009

assalamualaikum..

ohh lame bebenor dah rasanya saya tak post dalam blog tercinta ni.Alhamdulillah exam final dah habis.yang tinggal hanya nak tunggu masa nak balik rumah.hemm memang hari2 dalam peperiksaan agak memenatkan kerana terpaksa guna banyak tenaga daripada otak...apa yang penting sekarang semuanya dah selesai.Hanya berserah kepada Allah..doakanlah untuk saya ye..

Kawan2 saya semuanya dah nak mula semester 2 kat universiti masing2.Sedangkan saya baru aje habis final untuk semester satu..heheh..seronoknye..tapi apepun saya perlu balik rumah sekejap dan 6 hari selepas tu datang balik kat nilai untuk mengambil ujian bertulis muet.Pada hari yang sama juga saya akan balik ke rumah semula..insya allah..

memang dah lame rasanya tak tekan keyboard komputer ni.kesian jugak eh..baiklah izinkan saya mengundur diri dahulu.insy allah kita jumpa lagi..ilalliqo'..

No comments: