Friday, June 18, 2010

SERONOKNYA CUTI!!






Assalamualaikum warahmatulllah...

sudah lama betul rasanya tak posting sendiri..hehe..maklumlaa cuti2 pun sibuk juga.rindu betul nak tekan keyboard ni..alhamdulillah dapat tekan juga.Saya yakin pasti sahabat semua ingin tahu apa yang saya lakukan selama meredah musim cuti ni.sabar ye nanti saya bagitahu..jeng3..

jika ingin diceritakan semua perkara memang banyak.walaubagaimanapun antara aktiviti yang paling menyeronokkan ialah berkelah bersama keluarga di ULEK BEACH RESORT.Resort ini terletak di Dungun, Kuala terengganu.Saya pergi bersama keluarga ibu saudara (mokteh)dan spupu spapa.

Kalau nak tulis je memang tak best.Oleh itu saya selitkan beberapa keping foto kenangan cuti-cuti bersama keluarga..alhamdulillah Allah masih memberi rezeki untuk bersama keluarga tercinta.....oleh itu.hargailah keluarga kita selagi kesempatan masih ada...sehingga bertemu lagi....

assalamualaikum..

No comments: