Saturday, June 19, 2010

PIZZA..PIZZA..EVERYWHERE....








assalamualaikumwarahmatullah...

Saya percaya anda semua pasti pelik dgan tajuk di atas kan??sebenarnya tajuk ni ada kaitan dengan apa yang saya buat semasa cuti kali ini.Membuat pizza..emm yum..yumm..alhamdulillah betul-betul sedap!

Kawan-kawan semua nak rasa ke?hehe..kalau nak rasa cubala belajar buat sendiri ye..I/allah..lama-lama pandaila buat tu..Sebenarnya inilah kali pertama saya dan keluarga meluangkan masa bersama-sama untuk membuat makanan kegemaran saya..iaitu pizza..!! (tapi tak elok makan banyak sangat tau!)

Sedap ke rasanya ye?..emm memang sedap..bukan nak menunjuk la tapi yang lebih menyedapkan lagi apabila kita buat dalam keadaan yang gembira..Buat bersama wafi,Qisti,Ainun,Ifah dan juga azim memang menyeronokkan..

Sebenarnya memang dah lama sangat teringin nak makan pizza ni tetapi disebabkan pizza sekarang mane ada yang murah..jadi kami cari alternatif untuk buat sendiri..alhamdulillah menjadi juga akhirnya..tercapai hajat..hehe..I/allah jika ada masa, panjang umur boleh buat lagi pada cuti sem yang akan datang..amiin.









1 comment:

Unknown said...

uish...

sedapnya..