Friday, September 3, 2010

selamat hari raya...:)

ASSALAMUALAIKUM DAN RAMADHAN KAREEM BUAT SEMUA..


Syukur Alhamdulillah kerana akhirnya dapat juga mem posting blog sndiri...memang sangat menanti saat ini..sambil mendengar dan menghayati lagu taubat seorang hamba..benar-benar mnyentuh hati..


Alhamdulillah seronoknya sebab dapat cuti raya..walaupun dah menghadapi kertas exam anatomy dan fisiologi buat pertama kalinya dalam hidupku..benar-benar mencabar..tak perlu bincang ye..selepas cuti selama 2 minggu nanti akan ada lagi peperiksaan yang bakal ku hadapi..debaran menanti untuk biochemistry,oral biology dan arabic language..semoga Allah permudahkan bagiku dan sahabt-sahabat seperjuangan ku.amiin..


Sejak menjejakkan langkahku di Kuala Lumpur ini tak pernah sekalipun pulang ke rumah..begitu rindu sekali pada wajah-wajah ceria adik-adik di rumah..nak jumpa umi, abi,wan, ki, tokma dan tok ayah di kampung..insya allah..Semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik kepada mereka..amiin..


Tak dinafikan memang seronok meneruskan pelajaran ku di sini..pelbagai pengalaman telah ditimba.merasakan diriku lebih matang..agaknya..hehe.


Tidak kurang juga seronoknya menyambut ramadhan di Bandar Selangor ini..ribuan terima kasih buat ajk Masjid Nurussa'adah yang telah menyajikan hidangan berbuka puasa percuma selama satu bulan ini kepada semua pengunjung masjid.Alhamdulillah murah rezeki bulan yang berkat ini.Sesungguhnya hanya Allah yang mampu membalasnya.Allah tidak akan menyiakan pahala hamba-hambanya yang membuat kebajikan walaupun sebesar zarah.insya allah..


Berbalik kepada cerita 'tooth carving' pula terima kasih sangat -sangat buat dr Hamid.Beliau sangat memahami..minta maaf banyak-banyak sebab tak dapat hantar sebelum raya.benar-benar menguji kesabaran ku..Insya allah asmaa' hantar lepas  raya..nak memperkemaskan lagi..baru puas hati..:) puas hati..itulah kepuasan yang sebenar..


okla..nak bersiap-siap dulu...setakat itu saja posting kali ini..SELAMAT HARI RAYA  kepada semua sahabat dan pengunjung setia blog awqafa..Barakallah..














.
















No comments: