Saturday, January 12, 2013

successful of HKR 2013..

 kalau dulu, tengok polis mesti rasa takut.letakkan takut itu hanya pada allah.selagi kita yakin apa yang kita buat adalah betul.demi kebaikan ummah tercinta.alhamdulillah hari ini kudapat lihat pihak polis lah yang bertungkus lumus menjaga keselamatan rakyat yang terlibat dengan perhimpunan ini.
subhanallah..
 sumber rezeki terlalu banyak di sepanjang jalan menuju ke stadium..(walaupun dalam TV melaporkan ianya merugikan rakyat..ops..)..datang dan tengok sendiri..



 menakjubkan..mereka juga merasa bertanggungjawab sebagai rakyat malaysia.walau bagaimanapun kena sampaikan sinar islam tu pada mereka..mudah mudahan mereka x jadi punk lagi..hehe..insya allah..suatu hari




 pemuda harapan bangsa...pemudi tiang negara..







 budak2 lelaki..menguji keutuhan ukhuwwah ni..^^

 i'm proud to be malaysian..saya sayang malaysia..kuingin jadi sebahagian dari sejarah..



 laungan merdeka bergempita..di sinilah dahulu laungan merdeka dilaungkan..kali ini sorakan merdeka akan dilaungkan bagi membebaskan malaysia dari  belenggu "penjajah"..


4 comments:

Anonymous said...

alhmdulillah..asma dpt turun padang jua akhirny..hehe..untungla...pglaman y jarang2 dpt...biarlah ape org nk ckp,y pnting niat kita..moga trus thabat dlm jalan ini...(^_^)

asmaa' binti ahmad jafree said...

alhamduillah..sape ni? ^^
perkenalkan diri anda..

Aus said...

wahh.. seriusly lain drpd apa yg disiarkan dlm tv. . Good job ! boleh jadi reporter nii :)

asmaa' binti ahmad jafree said...

alhamdulillah..peluang menyaksikan dengan mata kepala sendiri itu adalah sangat bermakna.kita boleh sedar dan merasai apa yang berlaku di sekeliling..syukran.